Täydennämme uuden verkkokauppamme valikoimaa jatkuvasti!

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2024 alkaen.

Verkkokauppa

Jalkineliike Stella oy
Humalistonkatu 4
20100 Turku

044 025 1122
jalkineliike@jalkineliike.fi
www.jalkineliike.fi
2561806-9

Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen, poikkeuksena Ahvenanmaa.

Tilataksesi tuotteitamme sinun täytyy olla täysi-ikäinen. 

Tuotteet löytyvät liikkeestämme Turusta. Tuotteita on rajoitetusti ja joitakin tuotteita ei ole saatavilla lisää. Voit tarvittaessa olla yhteydessä meihin, niin selvitämme tuotteen saatavuuden. 

Avaamme tuotepakkaukset ja tarkistamme jokaiset jalkineet laadun takaamiseksi ja vähentääksemme reklamaatioita. Emme ainoastaan huolehdi siitä, että ylimääräiset pakkausmateriaalit poistetaan, vaan myös varmistamme niiden asianmukaisen kierrättämisen ympäristön hyväksi.

Käsittelemme tilaukset saapumisjärjestyksessä.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. 

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Voit halutessasi rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi, jolloin seuraavat tilauksesi sujuvat nopeammin. Rekisteröityneet asiakkaat voivat myös seurata tilaustaan verkkokaupan tilausseurannasta. Rekisteröityminen ei ole pakollista, mutta toimivan sähköpostiosoitteen antaminen on välttämätöntä.

Toimitusaika

Lähetämme tilatut tuotteet 1-2 arkipäivän kuluessa. Jos toimituksissa ilmenee viivästyksiä, ilmoitamme siitä mahdollisimman nopeasti.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Toimitustavat

Toimituskulut alkaen 2,90 € ja sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. 

Nouto myymälästä 0,00 €. Osoite: Humalistonkatu 4, 20100 Turku. Ma-ke 10-18, to 10-19, pe 10-16.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen ja seurantakoodin, jolla voit seurata tilauksesi etenemistä. Jos tilausvahvistusta ei löydy sähköpostistasi, tarkistathan roskapostikansion.

Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Jalkineliike Stella yleiset ehdot.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99 771 tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

Jalkineliike Stellan asiakaspalveluun saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

jalkineliike@jalkineliike.fi
044 025 1122

Jalkineliike Stella oy
Humalistonkatu 4
20100 Turku

Palautusehdot

Kaikilla verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautusoikeus ei koske koske avattuja sukkapakkauksia eikä hygieniatuotteita esim. varpaiden silicon tuotteet.

Asiakas vastaa palautuksen kuluista. Korvaamme palautuksesta aiheutuneet kulut vain, jos tuote on vaurioitunut tai väärä.

Palautettavan tuotteen täytyy olla käyttämätön ja täysin uuden veroinen. Palautettujen tuotteiden täytyy olla siinä pakkauksessa missä tuotteet on vastaanotettu. Alkuperäispakkauksiin ei tule kiinnittää tai kirjoittaa mitään. Tuotteet pakataan siihen pakkaukseen missä ne on lähetetty. 

Kengät on sovitettava sisätiloissa sukan kanssa. Jos tuotteessa ilmenee liiallisia käytön jälkiä, palautamme kengät asiakkaalle ja laskutamme tuotteen. Huomioithan, että täysnahkakengät venyvät ja muotoutuvat jalkaan pidemmässä sovituksessa, jolloin emme voi ottaa tuotetta enää takaisin myyntiin.

Jalkojen ja kenkien hoitotuotteilla, pohjallisilla, kengännauhoilla ja lahjakorteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Kysy tuotteen valinnasta tarvittaessa lisää henkilökunnalta.

Noutamatta jätetty paketti ei ole palautus tai kaupan peruutus. Jos tuote on jo lähetetty, mutta haluat heti perua kaupan, toimi annettujen palautusohjeiden mukaisesti. Paketti noudetaan sen saavuttua ja lähetetään meille takaisin asiakaspalautuksena. Noutamatta jätetyn paketin palautumisesta veloitamme asiakkaalta siitä aiheutuneet kulut (5,90 €).

Paketti palautetaan asiakkaan valitseman kuljetuspalvelun kautta. Pyydä kuitti lähetyksellesi ja säilytä sitä kunnes ilmoitamme sähköpostitse ottaneemme palautuksen käsittelyyn. 

Näin teet palautuksen

  • Täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake
  • Pakkaa palautuslomake sekä palautettavat tuotteet huolellisesti
  • Vie paketti valitsemasi kuljetuspalvelun toimipisteeseen
  • Säilytä kuitti, kunnes lähetys on palautunut Jalkineliike Stellaan
  • Tarkistuksen jälkeen palautus hyvitetään tilillesi Klarnan maksujärjestelmässä 

Jos tuote halutaan vaihtaa toiseen, tulee tehdä kokonaan uusi tilaus. Lähetämme uuden tuotteen ilman toimituskuluja, vaihdettavan tuotteen palautuksen maksaa asiakas.

Mikäli tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden asiakkaalle.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viipymättä kirjallisesti asiakaspalveluumme osoitteeseen jalkineliike@jalkineliike.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Lahjakortti